the friends

Wednesday, May 4, 2011

the engagement

03.04.2011

terikatlah satu pertalian pertunangan antara aku dan die.. xsangka tempoh percintaan selama 5 tahun dan perkenalan selama 10tahun ini membawa kepada ikatan pertunangan antara kiteorg... weee... dah jd tunangan org dah aku ni rupenye... next , jd wife org la plak ek.. rmi org kata bila satu pasangan itu berada dalam ikatan pertunangan a.k.a darah manis la ek.. org brdarah manis mcm aku ni sllunye 'org ckpla' akn menghadapi pelbagai dugaan2 besar dlm tempoh bertunang.. alhamdulillah..sepanjang kami bertunang hingga hari ini..aku dan die blm lg menghadapi apa2 musibah @ dugaan besar... harap2 sampai bila2 la mcm 2...

ok, xnk membebel panjang lebar..korg layan gambar2 dr majlis pertunagan aku ni ok..

 wahh...korg jgn xtau ok..aku wt sumenye sendiri utk majlis pertunangan aku 2..trmasukla mekap dek gara2 xsmpat cri MUA yg berkenan..lgpn aku sndri MUA..ape lg, redah aje la...

 haa, yg ni the best part..mekap da siap..alhamdulillah..ak puas hti dgn mekap sndri yg xsberapa..maklumla..xmcm aku biasa mekapkn org bila mekap muka sendiri ni..now trseksa nk buat sanggul kt rmbut sndri...yela, nk tgk belakang xnmpk kn...

 tarrraaaa....im done!!! rambut da bersanggul kemas..mekap da chunn!! baju pn da pki...hurm.nebes cmpur ketaq aku tggu rombongan bakal tunang dari kedah... (cehhh, amik gmbr dlm chermin la plk..tp sumpahh aku xtw ble mse kne candid ni)

      
 
   
haa, korg kompem meluat tgk pic aku yg pose ala2 model ni kn..hahahaha
 

No comments:

Post a Comment